Terug naar overzicht

Pci Nederland

Een landelijke campagne voor een nieuw merk: dat is ook voor ons de kers op de taart. Onze creativiteit is te zien op de nieuwe website, op reclamemasten bij de 9 drukste knooppunten van de Nederlandse snelwegen, op het Pci wagenpark, op led boarding bij FC Vitesse, De Graafschap en AZ, en op vele sponsorborden bij sportverenigingen. En te horen op radiocommercials bij BNR en NPO radio 1. Alle uitingen worden van begin tot eind in eigen huis ontwikkeld, inclusief de making of film, en de film voor de direct-emailing.

De officiële resultaten van het onderzoek naar de campagne effectiviteit zijn nog niet bekend, maar de opdrachtgever kan zelf al wel melden dat prospects spontaan contact opnemen naar aanleiding van de communicatiecampagne. www.pcinederland.nl

Verschilmakers

“We zochten een bureau dat ons kon helpen aan landelijke bekendheid en een onderscheidende positionering. Onze lat lag hoog in zowel kwaliteitsverwachtingen als timing. Er was direct een match met Bloemendaal in Vorm. Zij leven zich goed in in onze organisatie, onze klanten/prospects en onze propositie en weten dat krachtig te verbinden. En hoe! Ze pakken dit creatief en vernieuwend aan - met korte lijnen want ze ontwikkelen alles in eigen huis - en gaven ons bedrijf een compleet nieuw jasje. Het concept slaat erg goed aan in de markt. Nieuwe klanten melden zich spontaan naar aanleiding van de campagne.”

Bas Kamphuis Algemeen Directeur Pci Nederland

Radiocommercial 1

“Voor mij is dat: vliegensvlug die offerte aanpassen. Omdat mijn collega’s en ik altijd in dezelfde, laatste versie werken. Heel secuur, snel en simpel.”

Radiocommercial 2

“Altijd en overal je documenten kunnen archiveren, delen en printen. Door een goed ingericht proces. Wát een tijdwinst en vrijheid.”

Radiocommercial 3

“Paars werken is zo safe als Fort Knox. De dossiers zijn veilig opgeslagen. We hebben 24/7 toegang. Overal. Alleen wij. En niemand anders.”