Lees meer

We delen ons
merkgevoel
graag met je

Bloemendaal in Vorm werkt net zo betrokken en enthousiast voor kleine als voor grote opdrachtgevers. Ons standpunt: delen is vermenigvuldigen. We delen ons merkgevoel daarom graag met bedrijven en instellingen die hun merkencommunicatie net zo serieus nemen als wij. Daar komen de mooiste resultaten uit voort.

Vol trots werken we o.a. aan de volgende sterke merken:

 

  • Alfatex
  • Altena Classic Service
  • AM Vastgoed
  • Armaex
  • Assist Verzuim
  • Aveco de Bondt
  • Bloemendaal Classic & Sportscars
  • Bordan accountants & adviseurs
  • Certafix
  • Confetti.nl
  • Delfins beach resort Bonaire
  • Enkco Foodgroup
  • FilmValue
  • Gemeente Borne
  • Gemeente Hellendoorn
  • GGN
  • Hema
  • Inextenzo
  • Interaction-Next
  • Jonge Poerink Conveyors
  • Kleentec
  • Kondor Wessels Projecten
  • Maastricht Porselein
  • MEE Twente
  • Molenbeek Invest
  • Mondial living
  • MorgenWonen
  • MPS
  • Myskope
  • Nijhof-Wassink Groep
  • PCI Groep
  • Post NL
  • Procede Group
  • Recreatiepark De Amerongse Berg
  • Reggeborgh
  • Reggefiber
  • Reginox
  • Roosdom Tijhuis
  • Schooten Constructiebedrijf
  • Schuttenbelt Recreatie
  • Sir communicatiemanagement
  • Systabo
  • Tel international
  • Teltec
  • Ter Steege Groep
  • Trexx
  • Topkoks voor Thuiskoks
  • UwBuitenhuis.nl
  • Van Rijn products
  • Velten
  • VolkerWessels
  • Voortman Steelgroup
  • Waterparc Veluwemeer
  • Wegter Oldenzaal
  • Wessels Mode
  • Wessels de Vlog
  • Wit Wedding

Verschilmakers

“We zochten een bureau dat ons kon helpen aan landelijke bekendheid en een onderscheidende positionering. Onze lat lag hoog in zowel kwaliteitsverwachtingen als timing. Er was direct een match met Bloemendaal in Vorm. Zij leven zich goed in in onze organisatie, onze klanten/prospects en onze propositie en weten dat krachtig te verbinden. En hoe! Ze pakken dit creatief en vernieuwend aan - met korte lijnen want ze ontwikkelen alles in eigen huis - en gaven ons bedrijf een compleet nieuw jasje. Het concept slaat erg goed aan in de markt. Nieuwe klanten melden zich spontaan naar aanleiding van de campagne.”