Pci Nederland

Verschilmakers

“We zochten een bureau dat ons kon helpen aan landelijke bekendheid en een onderscheidende positionering. Onze lat lag hoog in zowel kwaliteitsverwachtingen als timing. Er was direct een match met Bloemendaal in Vorm. Zij leven zich goed in in onze organisatie, onze klanten/prospects en onze propositie en weten dat krachtig te verbinden. En hoe! Ze pakken dit creatief en vernieuwend aan - met korte lijnen want ze ontwikkelen alles in eigen huis - en gaven ons bedrijf een compleet nieuw jasje. Het concept slaat erg goed aan in de markt. Nieuwe klanten melden zich spontaan naar aanleiding van de campagne.”

Waarmakers

“Bloemendaal in Vorm is onze buurman, maar we hadden nog nooit samengewerkt. De snelheid en professionaliteit waarmee ze een campagne maakten voor het 25-jarig jubileum van Nijhof Wassink Polen heeft me verrast. Ze maakten onder meer films die onze historie, cultuur en passie mooi in beeld brengen. Knap hoe ze precies de essentie raken. Dit was het eerste, maar zeker niet het laatste project dat we met hen doen.”

Nijhof-Wassink

VolkerWessels

Verhaalvertellers

“Voor MorgenWonen bedacht Bloemendaal in Vorm de pakkende naam en maakten ze het totale communicatieconcept. Wat ik sterk aan hen vind is dat zij goed begrijpen hoe wij iets zien. Zij geven de juiste creatieve vertaling aan de nuchterheid, die VolkerWessels zo eigen is.”

Marinus den Harder Directeur VolkerWessels Bouw en Vastgoedontwikkeling Bekijk de case

Websiteknallers

“Wie overweegt een site te laten bouwen, moet echt even kijken bij Bloemendaal in Vorm. Nuchter, snel en slim met gevoel voor stijl. Een combi die je niet zo vaak ziet bij websitebouwers. In no time knalden ze witwedding.nl in de lucht.”

Confetti

GGN

Reputatiemakers

“Er zit heel veel in onze descriptor ’Mastering Credit’, dat is knap bedacht. Ik moest er wel erg aan wennen, maar Hans en Sytske wisten me met rake argumenten te overtuigen. Inmiddels wordt het door iedereen omarmd. ‘Mastering Credit’ begint steeds meer bij GGN te horen.”

Totaaloplossers

“Bloemendaal in Vorm en Sytske Merkmanagment hebben ons bijgestaan met de koers en invulling van onze één merk strategie. Daar hebben we veel profijt van gehad. Zij vullen elkaar strategisch en creatief goed aan en pakken ook door met de concrete inhoudelijke invulling. Hands-on, zonder luchtfietserij. Dat past goed bij ons.”

Hans ter Steege Algemeen Directeur Ter Steege Holding Bekijk de case

Ter Steege Groep

Post NL

Doelbehartigers

“Ze zijn vanaf het ontstaan betrokken bij Topkoks voor Thuiskoks. Bloemendaal in Vorm ontwerpt het kookboek en de communicatiemiddelen. Creatief, kundig, betrokken. Ze geven elk jaar weer een nét even andere, nieuwe invulling aan de boodschap en helpen het merk aan herkenbaarheid.”

Mariëlle van Spronsen Manager Corporate Responsibility PostNL Bekijk de case

Merkversterkers

“Met Bloemendaal in Vorm ontwikkelden wij onze positionering verder. Die is precies raak en geeft ons strategische munitie. De website en de brochure hebben het niveau dat we willen uitstralen. We komen bij klanten binnen met een merk en hoeven niet meer uit te leggen waar we voor staan.”

Wegter

Roosdom Tijhuis

Stijlverfrissers

“We zijn trots op onze nieuwe huisstijl. Die geeft onze identiteit goed weer en wordt bovendien heel efficiënt toegepast. Bloemendaal in Vorm maakte het ontwerp. Ze hebben een positief kritische houding en leggen die gelukkig ook op tafel. Vaak komen we zo samen tot de beste resultaten.”

Imagoboeners

“Ze stelden voor om geen bedrijfsbrochure te maken, maar een mooi, stijlvol boekwerk. Dit boek onderscheidt ons in de markt. Ons verhaal is op een frisse, creatieve manier neergezet. Daarin verschilt Bloemendaal in Vorm duidelijk van de andere bureaus waarmee we hebben samengewerkt.”

Kleentec

Reggeborgh & Dekor

Vastgoedwarmers

“Ik ben heel gelukkig met onze jaarverslagen van de afgelopen jaren. Daar krijgen we veel complimenten over. Hans kwam bijvoorbeeld met het idee om mensen van onze organisatie aan het woord te laten. Hij wilde geen verslag van steen en glas, maar van betrokkenheid en persoonlijkheid. Dat is uitstekend gelukt.”