Vormzinnig

Betrokkenheid in de meest zinnige vorm. Oftewel: wat doen we voor goede doelen? Projecten waaraan we vrijwillig ons communicatieve DNA afstaan. Daar worden nobele en dappere stichtingen, ideeën en boodschappen beter van. En wij heel blij.

Bloemendaal in Vorm is initiatiefnemer en organisator van Haringparty de Oosterhof. Bedoeld om geld in te zamelen voor lokale of regionale goede doelen.

Met twee succesvolle jaargangen achter de rug – en ruim 150.000 euro aan opbrengst voor de goede doelen – is de traditie gestart voor een hopelijk lange reeks van dit stijlvolle en populaire evenement. Een goed doel met een ontzettend grote gunningsfactor en een veilingopbrengst waar we nu nog stil van zijn.

Droomvangers

Bloemendaal in Vorm heeft ons benaderd of we het goede doel wilden zijn voor de jaarlijkse haringparty Oosterhof. Alles bij dit event zag er heel verzorgd en aantrekkelijk uit. Dat is erg belangrijk, het geeft mensen vertrouwen in het goede doel. Bloemendaal in Vorm weet heel goed hoe communicatie werkt, dat zie je terug in deze aanpak. Ze hebben dit sponsorevent van begin tot eind op een hele mooie manier in de markt gezet. De doelgroep goed aangevuld, en met stijlvolle middelen tot dit succes gemaakt. De opbrengst was ver boven verwachting. Daar heb ik wel een nachtje van wakker gelegen.

Jessica Heutink Oprichter en voorzitter Stichting ‘Vang je droom’

Topkoks voor thuiskoks. Een bijzonder kookboek waaraan chefs van naam en faam belangeloos meewerkten om kinderen in Malawi eten en een toekomst te geven. Een initiatief van PostNL en het WFP, waaraan wij zeven jaar, dus 7 kookboek edities hebben meegewerkt.

We zijn er trots op dat we het vertrouwen van PostNL kregen om mee te werken aan zo’n groot project. Wij waren verantwoordelijk voor het concept, het ontwerp en de opmaak van alle boeken. En hebben zo een bijdrage kunnen leveren aan het terugdringen van het voedseltekort in Malawi.

Doelbehartigers

Ze zijn vanaf het ontstaan betrokken bij Topkoks voor Thuiskoks. Bloemendaal in Vorm ontwerpt het kookboek en de communicatiemiddelen. Creatief, kundig, betrokken. Ze geven elk jaar weer een nét even andere, nieuwe invulling aan de boodschap en helpen het merk aan herkenbaarheid.

Mariëlle van Spronsen Manager Corporate Responsibility PostNL