Het werken van nu is paars

Pci Nederland

Merkmanagement / Campagne / Restyle / Website / Film / Fotografie

Het werken van nu is paars

Een landelijke campagne voor een nieuw merk: dat is ook voor ons de kers op de taart. Onze creativiteit is te zien op de nieuwe website, op reclamemasten bij de 9 drukste knooppunten van de Nederlandse snelwegen, op het Pci wagenpark, op led boarding bij FC Vitesse, De Graafschap en AZ, en op vele sponsorborden bij sportverenigingen. En te horen op radiocommercials bij BNR en NPO radio 1. Alle uitingen worden van begin tot eind in eigen huis ontwikkeld, inclusief de making of film, en de film voor de direct-emailing.

Groeiambities vertaald in online vernuft

Een logisch vervolg van onze campagne is natuurlijk de groei van Pci Nederland. En wie groeit heeft goede mensen nodig. En wat is een betere manier om deze te krijgen dan een unieke werken-bij-website inclusief prachtige fotografie op maat.

Bekijk de website

Eén van de drie Pci Radiocommercials: "Paars werken is zo safe als Fort Knox. De dossiers zijn veilig opgeslagen. We hebben 24/7 toegang. Overal. Alleen wij. En niemand anders".

Luister de commercial

Verschilmakers

We zochten een bureau dat ons kon helpen aan landelijke bekendheid en een onderscheidende positionering. Onze lat lag hoog in zowel kwaliteitsverwachtingen als timing. Er was direct een match met Bloemendaal in Vorm. Zij leven zich goed in in onze organisatie, onze klanten/prospects en onze propositie en weten dat krachtig te verbinden. En hoe! Ze pakken dit creatief en vernieuwend aan - met korte lijnen want ze ontwikkelen alles in eigen huis - en gaven ons bedrijf een compleet nieuw jasje. Het concept slaat erg goed aan in de markt. Nieuwe klanten melden zich spontaan naar aanleiding van de campagne.

Bas Kamphuis Algemeen Directeur Pci Nederland