Nieuwe visuele identiteit

Vereniging Eigen Huis

Positionering / Merkmanagement / Restyle / Huisstijl / Fotografie / Online brand manual

Als landelijke vereniging met ruim 700.000 leden communiceren ze cross-mediaal, in hoog tempo en door de jaren heen was de samenhang in alle uitingen zoek. Sytske merkmanagement dook in de diepte en kwam met een praktisch stappenplan voor structuur, processen, rollen en creatieve wensen. Onze ontwerpers hebben vervolgens een totaal nieuwe visuele identiteit ontwikkeld die past bij hun ‘merkhuis’.

Een nieuwe visuele identiteit die past bij het merkhuis.

Verder maakten we een fotoserie op maat, een pracht van een jaarverslag, een online manual met alle richtlijnen, een super toffe animatiefilm ter introductie, en nog heel veel mar-com uitingen. En we creëren nog volop verder.

Tijdens de verbouwing blijft de winkel open. Dat geldt zeker voor Vereniging Eigen Huis. Onze ontwerpers gaan gestaag door en Sytske merkmanagement begeleidt het traject om de restyle gefaseerd door te voeren.

Bij een grote organisatie met een groot aantal marketeers is het belangrijk om ook de huisstijlprocessen mee te nemen: informeren, instrueren, faciliteren, checken, enthousiasmeren!

Vereniging Eigen Huis